AKTUÁLNĚ: V rámci vládních opatření je naše prodejna kompletně uzavřená (včetně servisu a půjčovny). Eshop jede v běžném provozu. 

 Více informací >

Aby byl váš zážitek z nakupování co nejpříjemnější, používáme soubory cookies. Díky nim můžeme vylepšovat náš e-shop nebo vám doporučovat vhodné sportovní vybavení. Souhlasíte s jejich marketingovým využitím?
Souhlasím
Zavřít
Sportisimo - život v pohybu
  • Vše
  • MUŽI
  • ŽENY
  • DĚTI

Hledat

Přihlásit se

Váš košík

Dokončit objednávku

Menu

Vše
MUŽI
ŽENY
DĚTI
  • Sjezdové lyžování
  • Běžecké lyžování
  • Skialpy
  • Ostatní sporty
  • Cyklistika
  • Outdoor
  • OUTLET
  • Značky
  • Kontakty
  • Servis
  • Půjčovna
Výměna a vrácení zboží
Reklamace zboží v zákonné lhůtě
Vše o nákupu
Obchodní podmínky
On-line platba kartou
Informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů
Souhlas se zpracováním osobních údajů - Klub
Souhlas ze zpracováním osobních údajů - zájemce o newsletter
Výměna a vrácení zboží
Výměna zboží
Vrácení zboží
Reklamace zboží v zákonné lhůtě
Informace o dopravě
Doručení s Českou poštou
Doručení s GLS
Doručení s DPD
Informační oznámení o evidenci tržeb
Cookies

Reklamace zboží v zákonné lhůtě

Postup při reklamaci zboží zakoupeného přes e-shop

 

Na zboží zakoupené v našem e-shopu máte dle zákona záruční dobu 24 měsíců – pokud není na www.sportisimo.cz či v přiloženém záručním listě uvedeno jinak. Zákonná záruční doba Vám začíná běžet dne převzetí zboží a případně se prodlužuje o dobu, kdy je zboží v záruční opravně.

items exchange

Jak mohu reklamovat zboží z e-shopu? 

Výměna zasláním zboží na adresu skladu: 

 

SPORTISIMO s.r.o. 

 

WEST GATE PARK RUDNÁ 

Za Panskou zahradou 1018/1 
252 19 Rudná u Prahy

 

 

Tisk dodacího adresního štítku zde. 

 

Zboží nemusí být v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Produkt určený k výměně dobře zabalte, aby nedošlo během dopravy k jeho poškození. Nezasílejte zboží na dobírku, nebylo by převzato. Při první výměně není účtován žádný poplatek za balné a poštovné. Do balíku přiložte fakturu a reklamační list.

 

Reklamace zboží osobně na prodejně 

Zboží zakoupené na jakémkoliv z našich e-shopů lze reklamovat na prodejně SPORTISIMO dle Vašeho výběru. Spolu se zbožím je nutné předložit kupní doklad na zboží. Na prodejně s Vámi bude sepsán reklamační protokol. O vyřešené reklamaci budete informováni do 30 dnů příslušnou prodejnou. Podrobnější informace naleznete zde.

  • HARDSPORT

    • Proč nakupovat u nás
    • O společnosti
    • Kontakt
    • Kariéra
  • Vše o nákupu

    • Obchodní podmínky
    • Výměna a vrácení zboží
    • Informace o dopravě
    • Informační oznámení o evidenci tržeb
    • Cookies

Zvolte svou zemi:

Česká republika
Copyright © 2021 - Hardsport
  • Mapa stránek