AKTUÁLNĚ: Běžný nákup na prodejně aktuálně není z důvodu nařízení Vlády ČR možný. Uzavření se týká i servisu a půjčovny. Pokud si ovšem vyberete zboží skladem na prodejně, REZERVACE pro vás připravíme k vyzvednutí PO - NE mezi 9 - 18 hod. V rámci prvotního rozvolnění JE MOŽNÉ na prodejně zkoušet/koupit dětský sortiment. Eshop jede bez omezení.

 Více informací >

Aby byl váš zážitek z nakupování co nejpříjemnější, používáme soubory cookies. Díky nim můžeme vylepšovat náš e-shop nebo vám doporučovat vhodné sportovní vybavení. Souhlasíte s jejich marketingovým využitím?
Souhlasím
Zavřít
Sportisimo - život v pohybu
  • Vše
  • MUŽI
  • ŽENY
  • DĚTI

Hledat

Přihlásit se

Váš košík

Dokončit objednávku

Menu

Vše
MUŽI
ŽENY
DĚTI
  • Sjezdové lyžování
  • Běžecké lyžování
  • Skialpy
  • Ostatní sporty
  • Cyklistika
  • Outdoor
  • OUTLET
  • Značky
  • Kontakty
  • Servis
  • Půjčovna
Obchodní podmínky
Informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů
Vše o nákupu
Obchodní podmínky
On-line platba kartou
Informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů
Souhlas se zpracováním osobních údajů - Klub
Souhlas ze zpracováním osobních údajů - zájemce o newsletter
Výměna a vrácení zboží
Výměna zboží
Vrácení zboží
Reklamace zboží v zákonné lhůtě
Informace o dopravě
Doručení s Českou poštou
Doručení s GLS
Doručení s DPD
Informační oznámení o evidenci tržeb
Cookies

Informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů

Vážení zákazníci tímto si Vás dovolujeme informovat o tom, že případné spory, které vzniknou mezi Vámi a naší společností, resp. veškeré Vaše požadavky apod., se vždy snažíme řádně projednat a vyřešit k oboustranné spokojenosti.

 

Pokud by se však nepodařilo Vaše nároky uspokojit a vznikl tak mezi Vámi a naší společností spor, máte právo na tzv. mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy o prodeji našeho zboží  nebo ze smlouvy o poskytování našich služeb (dále jen „spotřebitelský spor“).

 

V případě spotřebitelského sporu týkajících se prodeje našeho zboží či poskytování našich služeb je pro mimosoudní řešení spotřebitelského sporu příslušná Česká obchodní inspekce - www.coi.cz („ČOI“), na kterou se můžete obrátit ohledně jakéhokoliv spotřebitelského sporu. Mohou vznikat i další tzv. pověřené osoby/subjekty k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů, u kterých je možno také mimosoudní řešení zahájit – řešit.

 

Postup při mimosoudním řešení spotřebitelského sporu je takový, že se zahajuje na návrh spotřebitele u COI (případně jiné pověřené osoby), který musí obsahovat

 

  • identifikační údaje stran sporu (Vaše a naše),
  • úplné a srozumitelné vylíčení rozhodných skutečností (co je sporné),
  • označení, čeho se navrhovatel (Vy) domáhá (např. vrácení kupní ceny, výměny zboží apod.),
  • datum, kdy navrhovatel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé (např. první reklamace),
  • prohlášení, že ve věci nerozhodl soud, nebyl vydán rozhodčí nález a nebyla uzavřena dohoda stran v rámci mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a ani nebylo zahájeno řízení před soudem, rozhodčí řízení nebo mimosoudní řešení spotřebitelského sporu podle tohoto zákona,
  • datum a podpis navrhovatele (Váš).

 

    K návrhu se přiloží doklad o skutečnosti, že se navrhovateli nepodařilo spor vyřešit přímo (například naše korespondence apod.), a další písemnosti dokládající tvrzené skutečnosti, jsou-li k dispozici. K návrhu se přiloží plná moc, je-li navrhovatel zastoupen na základě plné moci. Návrh lze podat zejména písemně nebo ústně do protokolu anebo elektronicky prostřednictvím on-line formuláře uvedeného na internetových stránkách ČOI, podepsaný uznávaným elektronickým podpisem nebo zaslaný prostřednictvím datové schránky osoby, jež návrh podává.

 

    Navrhovatel (Vy) může podat návrh u ČOI nebo jiného pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé (např. odstoupení od smlouvy/reklamace).

 

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu musí být ukončeno do 90 dnů od jeho zahájení. U zvlášť složitých sporů lze uvedenou lhůtu prodloužit, a to nejvýše o dalších 90 dnů.

 

    Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu končí

 

  • uzavřením dohody stran sporu (dobrovolné),
  • jednostranným prohlášením spotřebitele o ukončení účasti na řešení sporu oznámeným ČOI nebo pověřenému subjektu,
  • smrtí, prohlášením za mrtvého, prohlášením za nezvěstného nebo zánikem jedné ze stran sporu bez právního nástupce,
  • marným uplynutím lhůty pro vyřešení sporu,
  • odmítnutím návrhu (pro jeho vady).

 

    Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů se nezpoplatňuje. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

 

    ČOI nebo pověřený subjekt stanoví pravidla pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, kterými podrobněji upraví postup při mimosoudním řešení spotřebitelských sporů tak, aby byla v souladu se zákonnými pravidly.

 

    V případě, že mimosoudní řešení spotřebitelského sporu, nepovede k vyřešení spotřebitelského sporu, se samozřejmě vždy můžete obrátit na soud. Samozřejmě také nemusíte ani možnost mimosoudního řešení spotřebitelského sporu využít (lze to však samozřejmě vždy doporučit) a můžete se s řešením spotřebitelského sporu přímo obrátit na příslušný soud.

  • HARDSPORT

    • Proč nakupovat u nás
    • O společnosti
    • Kontakt
    • Kariéra
  • Vše o nákupu

    • Obchodní podmínky
    • Výměna a vrácení zboží
    • Informace o dopravě
    • Informační oznámení o evidenci tržeb
    • Cookies

Zvolte svou zemi:

Česká republika
Copyright © 2021 - Hardsport
  • Mapa stránek