Pozor: naše prodejna je od 1. 11. 2023 trvale uzavřena (včetně servisu, půjčovny). Eshop zůstává v klasickém provozu.

Nejčastější dotazy SPORTISIMO KLUB

  • DOŠLO KE ZMĚNĚ PRAVIDEL  SPORTISIMO KLUBU?

ANO, od 1. 9. 2014 došlo, po pěti letech existence věrnostního programu, ke změně Všeobecných pravidel KLUBU SPORTISIMO. SPORTISIMO KLUB se stal společným věrnostním programem pro sítě prodejen společnosti Sportisimo s.r.o.:  SPORTISIMO ČR, Molo, O'Neill, HARDSPORT, a jejich e-shopy sportisimo.cz,  molo-sport.cz,  oneillstore.cz, hardsport.cz.  Přihlašovací údaje jsou shodné pro všechny sítě prodejen a e-shopů. Člen KLUBU má právo čerpat slevy na zboží a služby v uvedených prodejních sítích.

Bylo zrušeno pravidelné zúčtovací období počítáno v bodech od  1. 9. – 31. 8. daného roku, a rozhodným obdobím pro získávání daných úrovní výhod je suma nákupů v Kč, a to za 365 dní zpětně od aktuálního data (plovoucí interval).  

Stávajícím členům KLUB, kteří k 31. 8. 2014 překročili hranici 12000 Kč, byly body převedeny na věrnostní slevu a zároveň na účtu ponechány nákupy za 365 dní zpětně v Kč. Automaticky se také stali, na období 1 roku, členy prémiového SPORTISIMO KLUB+. Věrnostní slevu mohou uplatnit ve všech výše uvedených sítí do 24. 12. 2014.
 
Prémiovým členem SPORTISIMO KLUBU+  se zákazník/ člen KLUBU stává na období 1 roku, a to pokud jeho nákupy za 365 dní zpětně, překročí hranici 12 000 Kč nebo učiní alespoň 4 nákupní transakce, a to každou v minimální hodnotě 1 000 Kč (platí pro všechny výše uvedené sítě prodejen). Neplatí však pro platbu slevovými poukázkami či dárkovými certifikáty Sportisimo – na konto jsou načítány pouze nákupy dárkových certifikátů). O splnění podmínek pro členství v KLUBU+ a čerpání prémiových výhod, bude zákazník vždy elektronicky informován. Výhody člena KLUBU+ budete moci čerpat nejpozději do 48 hodin od splnění podmínek pro členství v KLUBU+. Pokud výše uvedené podmínky členství v KLUBU+ nebudou splněny během 1 roku od vstupu do KLUBU+, automaticky jsou zákazníkovi přiřazeny zpět výhody běžného člena KLUBU.
 
Příklad: pokud 1. 10. 2013 zákazník nakoupil v hodnotě 12 000 Kč a další nákup učinil 1. 1. 2014 za 2 000 Kč, má k 1. 9. 2014 na kontě 14 000 Kč, získal věrnostní prémii a stal se na rok členem KLUBU+. Pokud neučiní žádné nákupy, tak stav k 2. 10. 2014 bude 2 000 Kč. Tedy je to tzv. plovoucí interval u sumy nákupů zpětně za 365 dní.
 
  • PROČ SE STÁT ČLENEM KLUBU SPORTISIMO?

Členstvím v klubu získáte možnost exkluzivních cenových nabídek pouze pro členy KLUBU či KLUBU+. V minulosti byly realizovány například sezónní výhodné akce jako přednostní možnost výprodejových cen, DNY SPORTISIMO KLUBU - 20% či 10% sleva na 1 nezlevněný či již i zlevněný produkt, či na vybrané produkty, 20-30% sleva na různé produktové skupiny v sezóně či k určité události např. MDŽ, Den dětí, 500Kč poukázka na GTX bundu, 500 Kč při nákupu obuvi nad 2 499 Kč, zvýhodněné registrace či slevy na partnerských akcích apod..
  • JAK SE MOHU REGISTROVAT/VSTOUPIT DO KLUBU SPORTISIMO?

Členem se můžete stát 2 způsoby:
 
1. na jakékoliv prodejně společnosti SPORTISIMO s.r.o., kde na základě sdělení e-mailu na pokladně, obdržíte věrnostní kartu, která je okamžitě aktivní. Následně jste zaslaným e-mailem vyzváni k provedení doregistrace na webu.
 
2. na webech společnosti SPORTISIMO s.r.o. a věrnostní kartu si následně vyzvednete na pokladně při dalším nákupu, se sdělení, že jste již zaregistrován/a na webu a přejete si vydat kartu k Vašemu účtu.
 
 
  • JAK SE MOHU PŘIHLÁSIT DO SVÉHO ÚČTU? JAK MOHU PROVÉST ZMĚNU SVÝCH ÚDAJŮ? JAK ZJISTÍM STAV SVÉHO KONTA?

Pro běžné přihlášení na Váš účet použijte weby jednotlivých sítí v sekci Přihlásit se. (E-mail a heslo; v případě, že nevíte heslo, můžete si nechat na Váš e-mail zaslat nové). Po přihlášení můžete provést změnu svých údajů, získat stav konta v Kč a přehled všech výhod.
 
 
  • REGISTROVAL JSEM SE NA WEBU, KDE ZÍSKÁM VĚRNOSTNÍ KARTU?

Věrnostní kartu získáte na jedné z našich prodejen (SPORTISIMO ČR, Molo, O'Neill či HARDSPORT) na vyžádání či při nákupu na pokladně, se sdělením, že jste se již registroval na webu. Na základě sdělení Vašeho e-mailu a jedné kontrolní otázky např. na bydliště, Vás vyhledají v databázi a okamžitě Vám k účtu vydají kartu. Každá karta je platná ve všech uvedených sítích prodejen, kde platí společný SPORTISIMO KLUB, liší se pouze vizuálem předních stran.
  • REGISTROVAL JSEM SE NA PRODEJNĚ, MÁM KARTU, A CHCI SE DOREGISTROVAT?

Automaticky Vám byl vygenerován a zaslán e-mail pro doregistraci na internetu. Pokud Vám e-mail nedorazil, můžete se také doregistrovat zadáním čísla zákazníka a čísla karty (vybraných 10 pozic 13místného EAN kódu viz nákres) na webech daných prodejních sítí. Pokud neznáte číslo zákazníka, prosím kontaktujte nás na e-mail: klub@sportisimo.cz a my Vám ho rádi sdělíme.
 
Číslo věrnostní karty
 
 
  • CO MÁM DĚLAT PŘI ZTRÁTĚ KARTY?

Pokud ztratíte věrnostní kartu KLUBU SPORTISIMO, sdělte to prosím na pokladně v kterékoliv prodejně, kde Vám starou kartu ochotně zablokují a obdržíte okamžitě k Vašemu účtu kartu novou, která ponese veškeré informace a nákupy jako dříve ztracená karta.
 
  • MOHU POŽADOVAT ZPĚTNÉ NAČTENÍ NÁKUPŮ NA KONTO PŘED REGISTRACÍ DO KLUBU SPORTISIMO?

V rámci našeho věrnostního programu nelze zpětně načíst na Vaše konto nákupy provedené před registraci. Ve sporných případech bude rozhodnuto společností SPORTISIMO s.r.o..
 
  • MOHU POŽADOVAT ZPĚTNÉ NAČTENÍ NÁKUPŮ, KDYŽ JSEM JAKO ČLEN KLUBU NEPŘEDLOŽIL KARTU PŘI NÁKUPU?

V rámci našeho věrnostního programu nelze zpětně načíst nákupy na Vaše konto. Ve sporných případech bude rozhodnuto společností SPORTISIMO s.r.o..
 
  • ZAPOMNĚL JSEM SI DOMA KARTU, MOHU SI NECHAT NAČÍST NÁKUP NA PRODEJNĚ BEZ KARTY?

Ano, na základě identifikace dle e-mailu a jedné kontrolní otázky např. na jméno Vás obsluha vyhledá v databázi a přiřadí Vám provedený nákup i bez karty.
 
  • MOHU SI SÁM NA INTERNETU ZPĚTNĚ ZADAT DOKLAD OD NÁKUPU NA SVOJE KONTO?

 Zpětné načtení nákupu na Vaše konto není možné.
 
  • MOHOU BÝT MOJE OSOBNÍ ÚDAJE ZNEUŽITY?

Zpracování osobních údajů členů KLUBU SPORTISIMO je ošetřeno Smlouvou o ochraně osobních údajů, která zaručuje kromě jiného důvěrnost osobních údajů, jejich nezneužití.
 
Prohlášení o ochraně osobních údajů.

Případné další dotazy a připomínky zasílejte na e-mail: klub@sportisimo.cz
Zákaznická linka: 841 111 119