Jak zaplatit kartou

 

Nedaří se Vám u nás zaplatit vybrané zboží Vaší kartou? Máte povolenou platbu na internetu u Vaší banky a stejně Vám to nejde?

V tomto případě Vám pomůže náš stručný manuál, který Vás provede krok po kroku až k řádnému zaplacení objednávky na našem e-shopu.

 
 
 
 
 

Proč neprojde platba kartou

  • Málo peněz na účtu

  • Vyčerpaný denní nebo týdenní limit pro platby na internetu

  • Karta nemá aktivované internetové transakce
     (obraťte se na banku nebo je aktivujte v internetovém bankovnictví)
  • Nepodporovaný typ karty
     podporujeme platby těmito kartami 

1. krok - způsob platby

 

vyberte-dopravce

 

 

  • vyberte dopravce, kterého preferujete
 
vyberte-dopravce

 

 

  • zvolte způsob platby kartou

 

2. krok - odešlete objednávku

 

3. krok - potvrzení objednávky

 
  • na stránce s potvrzením objednávky uvidíte číslo objednávky a kontakty v případě dotazu
  • do 5 s vás automaticky přesměrujeme na platební bránu Vámi vybrané platební metody

 

 

4. krok - výběr platební karty

 

  • vyberte svou platební kartu (VISA, MasterCard, Visa Electron nebo Maestro)
  • po výběru platební karty pokračujte v platbě pomocí tlačítka "Pokračovat v platbě" 

5. krok - vyplnění údajů karty 

Pro úspěšnou platbu je nutné správně vyplnit následující údaje:
 
 
    • číslo karty - vyplňte šestnáctimístné číslo karty bez mezer

 

    • platnost do - zde vyplňte platnost Vaší karty



    • CVC2/CVV2 - kód, který najdete na zadní straně karty za svým podpisem. Jedná se o třímístný kód! 

 

    • Uložit kartu pro další platby? - zde můžete zvolit uložení Vaší karty pro další nákup. Tento krok je nepovinný




  • V posledním kroku můžete být vyzváni k potvrzení transakce pomocí 3-D secure kódu, který Vám přijde formou emailu nebo SMS.

 

6. krok - zpráva o online platbě

 

 
 

 

a) platba proběhla úspěšně

 
 
 
 
 
 
 

b) platba kreditní kartou neproběhla

 

Možné příčiny:

  • údaje o platební kartě nebyly správně vyplněné: můžete platbu opakovat a údaje vyplnit znovu
  • na účtě nemáte dostatek finančních prostředků nebo jste již vyčerpali limit pro internetové transakce
  • vaše karta nemá povolené použití pro transakce na internetu: v tomto případě je nutné obrátit se na Vaši banku
  • došlo k chybě při komunikaci se serverem: opakujte prosím platbu později