NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY ZÁKAZNÍKŮ
Zboží zakoupené na našem e-shopu můžete bez problémů vyměnit za zboží ve stejné hodnotě, případně si vybrat něco za vyšší cenu. Pokud si nic z naší nabídky nevyberete, můžete si za svůj on-line nákup nechat vrátit peníze. Stačí zajít na jakoukoliv prodejnu SPORTISIMO.
Již při náhledu produktu, o který máte zájem, lze zjistit základní informace o dostupnosti. Pokud pod cenou produktu najdete červený nápis „vložit do košíku“ znamená to, že je zboží skladem na e-shopu, pokud je tento nápis šedivý, pak je Vámi vybrané zboží skladem pouze na prodejně. Na jaké prodejně je zboží dostupné zjistíte po rozkliknutí modrého nápisu „dostupnost na prodejně.“ V takovém případě bude zboží do 24 hodin připraveno k osobnímu odběru na prodejně SPORTISIMO.
Vždy jsou Vám při výběru zboží nabídnuty jen ty barevné varianty nebo velikosti, které jsou skladem.
Dodávky nad 2 000 Kč včetně DPH jsou dodávány zcela zdarma (neúčtujeme dopravné, balné, ani doběrečné). Způsob doručení: Česká pošta, přepravní služby GLS a DPD.
Česká pošta – doběrečné 30 Kč, poštovné a balné 79 Kč. Cena dodání je tedy při nákupu „Na dobírku“ 109 Kč. Pro objednávky nad 2 000 Kč (včetně DPH) fakturujeme pouze cenu zboží.
Zásilková přeprava DPD – doběrečné 30 Kč, poštovné a balné 89 Kč. Cena dodání je tedy při nákupu „Na dobírku“ 119 Kč. Pro objednávky nad 2 000 Kč (včetně DPH) fakturujeme pouze cenu zboží.
Zásilková přeprava GLS – doběrečné 30 Kč, poštovné a balné 89 Kč. Cena dodání je tedy při nákupu „Na dobírku“ 119 Kč. Pro objednávky nad 2 000 Kč (včetně DPH) fakturujeme pouze cenu zboží.
Zásilku je možné zaplatit online platební kartou. V takovém případě Vám není účtováno doběrečné. Tento způsob platby je zcela bez poplatku.
UPOZORNĚNÍ: V případě objednávky více kusů zboží nacházejících se na různých skladových lokacích společnosti SPORTISIMO, bude objednávka pravděpodobně vykryta několika, na sobě nezávislými, dodávkami.
Informace o dostupnosti zboží na prodejnách získáte v detailu Vámi zvoleného produktu, pomocí tlačítka „dostupnost na prodejně,“ které se nachází hned vedle tlačítka „vložit do košíku.“ Zde se Vám zobrazí prodejny, kde je produkt skladem. V zobrazené nabídce vyberete požadovanou barvu a velikost. Můžete si zde filtrovat kamenné prodejny podle kraje, o který máte zájem. Posledním krokem je zakliknutí "rezervovat na prodejně" a vyplnění potřebných údajů. Na e-mail Vám prodejna potvrdí, že u nich máte produkt připravený k osobnímu odběru. Pokud se v tomto výpisu nezobrazuje Vaše oblíbená prodejna, tak to bohužel znamená, že na této prodejně není již produkt k dispozici.
Jsem z Prahy a zboží už je dostupné jen ve Zlíně. Je možné poslat zboží z jedné prodejny na druhou?
Bohužel, zasílání zboží z jedné prodejny na druhou v současné době možné není.
Lze zboží dostupné na e-shopu objednat a zaslat na adresu prodejny?
Takový postup bohužel není v současné době možný. Můžete ale volit daleko pohodlnější variantu, a to je zaslání přímo na Vaši adresu.
Okolnosti výměny a vracení zboží upravují obchodní podmínky. Adresa centrálního skladu, na kterou balíček zašlete je:
SPORTISIMO s.r.o. – E-shop
WEST GATE PARK RUDNÁ
Za Panskou zahradou 1018/1
Jsou ceny na e-shopu shodné s cenami na kamenných prodejnách?
Ano, naše prodejny i e-shop prodávají za stejné ceny. Ve výjimečných případech může prodejna zařadit některé kusy do výprodeje, v takovém případě nemůžeme stejné ceny zcela garantovat. Obvykle se to ovšem týká pouze několika kusů v jedné barevné kombinaci nebo velikosti.