NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY ZÁKAZNÍKŮ

 

Lze objednané zboží vyměnit nebo vrátit na kamenné prodejně?

Zboží zakoupené na našem e-shopu můžete bez problémů vyměnit za zboží ve stejné hodnotě, případně si vybrat něco za vyšší cenu. Pokud si nic z naší nabídky nevyberete, můžete si za svůj on-line nákup nechat vrátit peníze. Stačí zajít na jakoukoliv prodejnu SPORTISIMO.

Jak zjistím, zda je zboží skladem na e-shopu?

Již při náhledu produktu, o který máte zájem, lze zjistit základní informace o dostupnosti. Pokud pod cenou produktu najdete červený nápis „vložit do košíku“ znamená to, že je zboží skladem na e-shopu, pokud je tento nápis šedivý, pak je Vámi vybrané zboží skladem pouze na prodejně. Na jaké prodejně je zboží dostupné zjistíte po rozkliknutí modrého nápisu „dostupnost na prodejně.“ V takovém případě bude zboží do 24 hodin připraveno k osobnímu odběru na prodejně SPORTISIMO.
 
Vždy jsou Vám při výběru zboží nabídnuty jen ty barevné varianty nebo velikosti, které jsou skladem.

Jaké jsou ceny poštovného a balného?

Dodávky nad 2 000 Kč včetně DPH jsou dodávány zcela zdarma (neúčtujeme dopravné, balné, ani doběrečné). Způsob doručení: Česká pošta, přepravní služby GLS a DPD.
 
Česká pošta – doběrečné 30 Kč, poštovné a balné 79 Kč. Cena dodání je tedy při nákupu „Na dobírku“ 109 Kč. Pro objednávky nad 2 000 Kč (včetně DPH) fakturujeme pouze cenu zboží.
 
Zásilková přeprava DPD – doběrečné 30 Kč, poštovné a balné 89 Kč. Cena dodání je tedy při nákupu „Na dobírku“ 119 Kč. Pro objednávky nad 2 000 Kč (včetně DPH) fakturujeme pouze cenu zboží.
 
Zásilková přeprava GLS – doběrečné 30 Kč, poštovné a balné 89 Kč. Cena dodání je tedy při nákupu „Na dobírku“ 119 Kč. Pro objednávky nad 2 000 Kč (včetně DPH) fakturujeme pouze cenu zboží.
 
Zásilku je možné zaplatit online platební kartou. V takovém případě Vám není účtováno doběrečné. Tento způsob platby je zcela bez poplatku.
 
UPOZORNĚNÍ: V případě objednávky více kusů zboží nacházejících se na různých skladových lokacích společnosti SPORTISIMO, bude objednávka pravděpodobně vykryta několika, na sobě nezávislými, dodávkami.

Jak zjistím, na které prodejně je zboží skladem?

Informace o dostupnosti zboží na prodejnách získáte v detailu Vámi zvoleného produktu, pomocí tlačítka „dostupnost na prodejně,“ které se nachází hned vedle tlačítka „vložit do košíku.“ Zde se Vám zobrazí prodejny, kde je produkt skladem. V zobrazené nabídce vyberete požadovanou barvu a velikost. Můžete si zde filtrovat kamenné prodejny podle kraje, o který máte zájem. Posledním krokem je zakliknutí "rezervovat na prodejně" a vyplnění potřebných údajů. Na e-mail Vám prodejna potvrdí, že u nich máte produkt připravený k osobnímu odběru. Pokud se v tomto výpisu nezobrazuje Vaše oblíbená prodejna, tak to bohužel znamená, že na této prodejně není již produkt k dispozici.

Jsem z Prahy a zboží už je dostupné jen ve Zlíně. Je možné poslat zboží z jedné prodejny na druhou?

Bohužel, zasílání zboží z jedné prodejny na druhou v současné době možné není.

Lze zboží dostupné na e-shopu objednat a zaslat na adresu prodejny?

Takový postup bohužel není v současné době možný. Můžete ale volit daleko pohodlnější variantu, a to je zaslání přímo na Vaši adresu.

Od jaké částky neplatím poštovné?

Poštovné za Vás uhradíme při objednávce nad 2 000 Kč.

Na jakou adresu mám zboží zaslat při vrácení nebo výměně?

Okolnosti výměny a vracení zboží upravují obchodní podmínky. Adresa centrálního skladu, na kterou balíček zašlete je:
 
SPORTISIMO s.r.o. – E-shop
 

WEST GATE PARK RUDNÁ

Za Panskou zahradou 1018/1
252 19 Rudná u Prahy
 
Rádce, jak správně postupovat s vrácením nebo výměnou naleznete zde.

Jsou ceny na e-shopu shodné s cenami na kamenných prodejnách?

Ano, naše prodejny i e-shop prodávají za stejné ceny. Ve výjimečných případech může prodejna zařadit některé kusy do výprodeje, v takovém případě nemůžeme stejné ceny zcela garantovat. Obvykle se to ovšem týká pouze několika kusů v jedné barevné kombinaci nebo velikosti.